KİMDİR BU GEZENTİ LİMON?

Herkese koskocaman merhabalar! İnanılmaz heyecanlı olduğumu belirtmekle birlikte ilk yazımı sizlerle paylaşıyorum! İlk göz ağrımda sizlere kim olduğumdan, neden bir blog açmaya karar verdiğimden, blogumda nelere yer vereceğimden vesaire bahsetmeyi çok isterim! Umuyorum ki hakkımda az çok bir bilgi sahibi olabilirsiniz😊




Öncelikle ben Zeynep Beyza. 1998 doğumluyum. Samsunluyum ancak doğma büyüme Ankaralıyım. Koyu Galatasaraylıyım. Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesinde Psikoloji okuyorum. Arkadaşlarım tarafından "çok gezen insan" olarak tanımlanıyorum (İçinizden ,yahu bu kız Ankara'da nereyi geziyor, dediğinizi duyar gibiyim. Tam olarak parmak basmak istediğim bu noktaya yazımın devamında geleceğim). Dostlarımın da söylediği gibi, gezmek en büyük hobimdir diyebilirim. Asla ev kuşu olduğumu iddia edemem. Bir günümü evde geçirmem o an evde kim varsa onu darlamam anlamına gelir😈 Ancak işin garip tarafı, tek başıma gezmek kadar nefret ettiğim bir şey daha yoktur; her koşulda yanımda birileri olmalı. Belki de bu dostlarıma aşık olmamdan kaynaklanıyodur. Şaka yapmıyorum! Aile elbette ki herkesten önce gelir ancak arkadaşlık-dostluk bende bambaşka bir olgudur. Birini kolundan tuttu mu kolay kolay bırakmam. Bu özelliğimin de burcumdan kaynaklanıyor olduğu kanısındayım. Burç demişken, burcum Aslan. Tam anlamıyla her özelliğini taşıdığımı söyleyemem fakat bazen çıldırtıcı derecede Aslan olasım tutar. Yine de kendimi başka bir burcun içerisinde düşünemezdim.


Fotoğrafçılık tutkumla devam etmek istiyorum yazıma. Herhangi bir profesyonelliğim veya alınmış ciddi bir eğitimim yok ve bunun çok gerekli olduğuna katılmıyorum, işin püf noktası çekilecek olan yere güzel bakmada😏 Fotoğraflarımın tamamını iPhone'um ile çekiyorum ve amatör bir fotoğrafçı için yeterli olduğuna eminim. Blogumda çektiğim fotoğrafları itinayla atacağımdan hiç şüpheniz olmasın!




Eveeeet, blogumu açma hikayeme ve sebebime gelecek olursak... Yazımın başlarında gezmekten ne kadar hoşlandığımdan az da olsa bahsetmiştim, ne kadar çok gezdiğimden de. İşte ben, bu tutkumu sizlerle paylaşmak için buradayım aslında. Haklısınız, Ankara binalardan oluştuğu ve plaza hayatından ibaret olduğu için gezip görmelik yer pek az. Ben de bu az sayıdaki yerleri size sunmaktan mutluluk duyacağım😇 Nerede yeni açılmış mekan varsa, nerenin kahveleri güzelse, neresi beni mest eden bir çalma listesine sahipse siz değerli dostlarımla bu mekanları paylaşacağım. Tabi eğer aklınızda yalnızca Ankara'ya dair bir gezi yazısı blogu olduğu düşüncesi yer ediyorsa hemen onu kovun gitsin! Demem o ki blogumda her türlü şehirden parçalar bulmanız oldukça mümkündür!




Sevgili dostlarım, ilk yazımın sonuna gelmiş bulunuyorum. Benimle iyi veya kötü hiç fark etmez, tüm düşüncelerinizi paylaşmanızı bekliyorum. Takipte kalın!!!

Yorumlar

  1. Yeni yeni yerler keşfetmek için tam olarak aradığımız blog açılmış sonunda ���� Umarım paylaşımların sonu gelmez hayırlı olsun ��

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşı yakından tanıyan biri olarak söyleyebilirim ki tam bir gezenti limon ankara da nereyi biliyorsam hepsini bu kız sayesinde öğrendim hatta Türkiye bile diyebilirim. Çok sevecen ve samimi olan bu kızın yazılarınında bu samimiyette olacağına eminim koşulsuz takipcinim Beyzam inşallah devamı gelir bu calismalarinin 💜

    YanıtlaSil
  3. Blog sahibi gezmenin cidden hakkını veriyor. Gittigi ve begendigi cogu yeri sizlerin de begeneceginizden hicbir süphem yok. Bizlerle paylasacagı mekanların görsellik, lezzet, uyum ve ortam gibi özellikleri bakımından bizi her türlü etkileyecegini düsünüyorum ve hatta eminim. Ayrıca görsellik açısından yorum yapmam gerekirse bloggerımız on numara perspektif bakıs açısına sahip oldugundan mekanların en güzel fotoğraflarını bizlerle paylasacaktır. Bol gezmeler diliyorum ❣

    YanıtlaSil
  4. M.N.E.
    Iphone deme reklam yersin

    YanıtlaSil
  5. Esranur Erciyaz23 Haziran 2017 23:07

    Bu bloğun sahibi kesinlikle çok zevkli biri. Gezdiği harika yerleri harika ve samimi anlatımıyla paylaşacaktır. Blogunda anlattığı mekanlara gitmek için bizlerde sabırsızlık uyandıracağından eminim. Bol gezmeler olsun inşaAllah.❤

    YanıtlaSil

Yorum Gönder