PADAM COFFEE SHOP

Ramazanı iliklerimize kadar hissettiğimiz bu günler için daha önceden kendime sorduğum birkaç soru vardı. Bunların başında elbette ki "Ramazanda nasıl yer gezip yazı yazacağım" sorusu geliyordu. Ben de Ramazana son bir hafta kala birkaç mekan keşfi yaptım ve tabi ki sizinle paylaşmaktan oldukça mutluyum! Bu günkü yazımda şu sıralar müptelası olduğum ve Ankara'nın adeta devrim niteliğinde kapısını çalan o tatlı 3. nesil kahvecilerinden birini ziyaretimden bahsedeceğim. Gelin hep beraber günün şarkısı City of the Sun-Brothers ile birlikte küçük bir gezintiye çıkalım: PADAM COFFEE SHOP


Padam Coffee Shop aslında birçoğumuzun bildiği yerde, Tunalı muhitinde yer alıyor. Biz arkadaşlarımla ararken bayağı dolandık ancak oraya varınca aslında bulmanın çok kolay olduğunu anladık. Hemen size de anlatayım: Tunalı Hilmi Caddesinin Kuğulu Park girişinin hemen oradaki C'viz Cafenin yanında bulunan daracık sokaktan girip biraz yürüdükten sonra burayı hemen sağ tarafınızda göreceksiniz. Zaten gördüğünüz an içinizi ısıtacağından eminim, öyle minnoş ki!


Padam Coffee Shop yaklaşık bir sene önce açılmış. Acilen keşfedilmesi gereken bir yer!! Buranın açılış saatleri birazcık farklı. Hafta içi 07:30-21.00, cumartesi 10.30-21.00, pazar 12.00-20.00 saatlerinde hizmete açık imiş. Es geçilmemesi gereken bir ayrıntı.


Bu şirin kahve dükkanımız iki kattan oluşuyor. Girişinde vintage tarzı bir masanın arkasında özenle dekore edilmiş raflar göreceksiniz. Burada hem kitaplar hem konsepte uygun eşyalar bulunuyor. Aynı zamanda self servis olan Padam'da siparişlerinizin hazırlandığı&teslim edildiği yer de giriş katında bulunuyor. Dışarıda da yukarıda gördüğünüz gibi cama bitişik şekilde döşenmiş bir masa ve yüksek sandalyeler var.









Dükkanın en sevdiğim bitki olan kaktüslerle bezendiği de gözümden kaçmadı değil.
Üst kata çıkıyoruz. Çıktığımızda gördüğümüz dekorasyon arkadaşlarımla içimizi ısıtıyor. Duvarlara asılmış sanatsal tablolar ilgimizi çekiyor.


Tablolarla kalsa yine iyi! Alt katta da gördüğümüz gibi her yerde hem Türkçe hem İngilizce kitaplar var. Bunların yalnızca dekoratif amaçlı bulunmadığını da belirtmek istiyorum. Dilerseniz bu kitapları geri getirmek kaydıyla alıp okuyabiliyormuşsunuz, kütüphane misali.


Mekan gayet salaş ve kasıntı olmayan bir yer olduğundan burada hiçbir çalışanın rahatsız edici bakışlarına maruz kalmıyorsunuz. Öyle ki özellikle üst katında saatlerce oturup ders çalışabilir veya kitap okuyabilirsiniz, ortam buna oldukça müsait. Bunun sebebiyse kahve dükkanı olmasının verdiği nezihlik ve onun getirisi olan sessizlik. Müzik listesinin kulağı yormayan hafif müziklerle oluştuğunu anlıyoruz buradan. 


Yukarıda gördüğünüz rahat kanepeye yığılıp bir yandan içeceklerimizi tattık. Ben her zamanki gibi sütlü kahve tercih ettim: Caramel Macchiato. Gayet lezzetli hazırlanmıştı ve damak tadıma uygundu. Arkadaşlarım ise White Mocha ve Iced Mocha denediler -elbette tatlarına baktım-. Bir de tiramisumuz vardı ki o da tazeliğini koruyordu. Zaten tüm tatlıları ev yapımı ve tazeymiş. Denemek isteyenler için Padam'ın özellikle Cheesecake'i çok tutuluyormuş (denemediğime pişman oldum😶). Fiyatlarına gelecek olursak yine burası da kahve dükkanlarının standart fiyatlarıyla hemen hemen aynı yani herhangi bir aşırılık söz konusu değil diye düşünüyorum.




Bu günkü maceramız da burada sona erer. Desteklerinizi bekliyorum sevgili okurlarım. İyi haftalar diliyorum!

Yorumlar

  1. Dekorasyonu inanılmaz görünüyor. Ders çalışmak için bütün kriterleri karşılıyor gibi de. Ziyaret edilecek mekanlar listeme ekliyorum hemen :)

    YanıtlaSil
  2. Daha önce gitmiş ve çok beğenmiş biri olarak cok samimi bir mekan olduğunu söyleyebilirim. Yazılarınızı çok beğeniyorum gerçekten kaliteli mekanları tanıtıyorsunuz. Bence daha sık yazmalısınız :)

    YanıtlaSil
  3. Harika bir yazı çok sıcak bir üslubun var yazılarını okudukça mekanların hepsine gitmek istiyorum ! 💜

    YanıtlaSil
  4. Diliniz çok hoş, tabii anlattığınız mekanlar da. Yazılarınızın devamını bekliyoruz. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder