ZAMANE KAHVESİ

Merhabalar, çok güzel ve güneşli bir günden yazıyorum! Umarım keyfiniz yerindedir ve kendinizi yenilikler keşfetmeye hazır hissediyorsunuzdur😊 Bana sorarsanız, arkada güzel müzikler eşliğinde keyifle okuyacağınız ve doya doya resimlere bakacağınız bir yazı olacak. Bu yazımı okurken arka planda Ben Beal-Good Morning dinlemenizi tavsiye ediyorum. Mekan önerisi konsepti kapsamındaki ilk olan bu yazımda; Ankara'nın en nezih, en ferah, en eğlenceli ve en samimi mekanlarında kuşkusuz başı çekecek olanlardan sayılabilecek bir kafeden; hatta kafeden de fazlası sıcak bir yuvadan bahsetmekten mutluluk duyuyorum: ZAMANE KAHVESİ.


Bahsini ettiğim yerin öncelikle lokasyonundan söz etmek istiyorum. Zamane Kahvesi'nin tek dezavantajı bulunduğu yer diyebilirim. Baktığımızda Ankara Çukurumbar Mahallesi Muhsin Yazıcıoğlu Caddesinin girişinde, Ambrossia AVM'nin hemen altında bulunuyor bu tatlış mekanımız fakat bu caddenin fazla başında olduğu için insanlar pek tercih etmiyor zannımca. Tüm samimiyetimle söylemeliyim ki bu kişiler çok şey kaybediyor. Çünkü Ankara'da böyle bir yer varken gitmeden edememeli insan. Zamane Kahvesi'ne şu şekilde ulaşabilirsiniz: Kızılay üzerinden geçmek isteyenler; Güvenpark'tan kalkan Çukurambar, Çiğdem veya 100.Yıl dolmuşlarına binip direk önünde inebilirler ve bu yolculuk -trafiğe göre değişebilmekle birlikte- yaklaşık 15 dakika sürecektir. Eğer Konya yolu tarafından geleceğim ve yürümeyi seviyorum diyorsanız Terminal-Gölbaşı dolmuşlarına binerek Dr. Rıdvan Ege-Dr. Binnaz Ege Hastanesinin önünde inip maksimum 10 dakika yürüyerek mekana ulaşabilirsiniz.


Zamane Kahvesi birkaç yıldır Ankara'da aynı yerinde müşterilerine hizmet veriyor ancak 2 seneliğine kapatılan bu mekan Şubat 2016'da tekrar açıldı. Her gün sabah 7 de açılıp gece 12 ye kadar açık kalıyor burası. Kafanızı dinlemek veya şehrin gürültüsünden bir süreliğine uzaklaşayım derseniz kafeye şöyle bir uğramanız yeterli olacaktır. Çünkü her zaman istediğiniz o sakinliği tam olarak burada bulacaksınız. Eğer çalışmanız gerekiyorsa ve internete ihtiyacınız varsa burada, her zaman için bir kolaylık olan Wi-Fi da bulunmakta. Mekanın alkolsüz olduğunu da belirtmek isterim. 



Mekana bakacak olursak Zamane Kahvesi hacim olarak çok geniş bir yer kaplıyor. Hem iç hem dış mekanın da bu şekilde olması kafenin ferah ve havadar olmasını beraberinde getiriyor elbette. İçeri adımınızı attığınızda kafede kullanılan kırmızı, mavi ve beyaz renklerinin uyumu, içinizde bir Ege havası uyandırıyor ve bu hissin, gözü her zaman deniz arayan bir Ankaralı için oldukça ilgi çekici ve farklı olduğunu düşünüyorum. Güler yüzlü ve ilgili çalışanlar size menüyü getirdiğinde, ardından menünün kapağını açtığınız anda adeta içiniz açılıyor. Öyle eğlenceli ve keyif verici bir menü ki, anlatamam! Mutlaka yerinde görmelisiniz. Eğer yolunuz düşerse ne demek istediğimi çok net anlayacaksınız😇 Güler yüzlü çalışanlar demişken; sanırım daha önce hiç bu kadar eli açık bir firma görmemiştim. İkramlarıyla şımarttılar bizi desem yalan olmaz! Bunu yapmalarındaki tek gayeleri ise müşteri memnuniyetini sağlamak, hakkıyla bu gayelerini gerçekleştirdiklerinden de çok eminim. 




Zamane Kahvesi'nin fiyat aralığı Ankara'daki kafelerin standart fiyatlarından bir tık fazla. Fakat bu fazlalığı yiyeceklerinizi/içeceklerinizi tükettikten sonra sorun bile etmeyeceğinizden eminim, çünkü ürünler çok kaliteli ve çok lezzetli! Tadına baktığınız her şeyde kaliteyi dibine kadar hissedebilirsiniz.



Menüde kahvaltılık mı ararsınız, aperitif mi ararsınız, ev yemeği mi ararsınız, diyet yemekleri mi ararsınız... Hepsi var! Tatlı ve içecek menüsü de oldukça zengin. Biz arkadaşlarımla beraber birçok yiyeceğin ve içeceğin tadına baktık: Sigara Böreği, Sosyete Mantısı, "Enerjik" içeceği, Aşk Tatlısı, Aşk Çayı, Mistik Çay ve Sıcak Çikolata Shot. Her birinin ne kadar lezzetli olduğunu anlatmaya başlasam sonsuza kadar yazardım sanırım, o derece! Yine de bahsettiğim tatlıların ve çayların, buranın özel ürünleri olduğunu söylemeliyim. Buraya her gelenin mutlaka bu tatlıların ve çayların tatlarına bakması gerek; nitekim eşsiz tatlar yerinde denenmelidir, öyle değil mi? Fotoğraflarda da gördüğünüz gibi sunumları alışılmışın dışında ve çok eğlenceli! İnsanın yedikçe yiyesi geliyor. Aynı zamanda verdiği pozitif enerji de bahsedilmeyecek gibi değil. Kısacası Zamane Kahvesi'nin ürünlerinin hem damak tadınıza hem de göz zevkinize hitap edeceğinden emin olabilirsiniz.


Sigara Böreği ve "Enerjik" İçeceği
Sosyete Mantısı
Aşk Tatlısı
Mistik Çay
Aşk Çayı(Arkadaki)

Sıcak Çikolata Shot

Yazımın sonuna geldim sevgili dostlarım! Buradan Zamane Kahvesi'nin işletmecisi Sayın Tacettin Beye ve diğer çalışanlara ilgilerinden dolayı teşekkür etmeden edemeyeceğim. Diliyorum ilk yazımla birlikte az çok birbirimize ısınabilmişizdir😄 Yorumlarınızı bekliyorum, hoşça kalın!💛




Yorumlar

  1. fotoğraflar inanılmaz gözüküyor, menünün kalitesini de örneklerden anlayabiliyorum kısmen :) tavsiyeler çok güzel olmuş en yakın zamanda mutlaka ziyaret edeceğim.. teşekkürler gezenti limon :)

    YanıtlaSil
  2. öncelikle yazını ve tavsiyelerini çok beğendim fakat tek bir şeye takıldım, o da şu; "gönül sohbet ister, kahve bahane". gönül sohbet istiyor ve kahve bahaneyse niçin kahve fiyatları ev kirası tadında.. yetkilileri göreve davet ediyorum. iyi günler ve blog hayatında başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  3. Beyzoş dünyanın en tatlı kızı sensin galiba öyle güzel anlatmışsın ki mekanı ilk fırsat bulduğumda benimde yolum oraya düşer inşallah bu güzel yazı için seni tebrik ediyorum en kalpten dileklerimi bırakıyorum buraya 💜

    YanıtlaSil
  4. Kafa dinlemek için güzel bir mekan gibi gözüküyor. Görseller harika! En kısa zamanda bende ziyaret edeceğim. Çok güzel bir çalışma olmuş devamı gelirse çok seviniriz 😊

    YanıtlaSil
  5. Mistik çayı ve aşk çayını merak ettim doğrusu ����

    YanıtlaSil

Yorum Gönder