CAFE MAVİLAND

Geçtiğimiz haftalarda dostumla beraber Bahçelievler'in caddelerinde geziniyorduk. Birden dışarıdan bizi oldukça cezbeden bir cafe ile karşılaştık. Mavi ve beyaz renkleriyle dekore edilmiş sıcak bir mekandı burası. Görür görmez başka bir sefer gitmeye karar vermiştik. İyi ki de bu kararımızı uygulamışız! Bu yazımda Ramazan dolayısıyla iftar yaptığımız mekanda ne var ne yok beraber göreceğiz: CAFE MAVİLAND. Yazıyı okurken bir yandan Adam Cohen-We Go Home dinlemenizi tavsiye ederim.


Cafe Maviland Bahçelievler olarak bildiğimiz, Ankara'nın çokça rağbet gören yerlerinden biri olan Azerbaycan Caddesi -eski adıyla 3.Cadde- üzerinde bulunuyor. Bilmeyenler için bu cadde tek yön ve park sıkıntısı oldukça fazla. Hal böyle olunca arabayla gelmeden önce bir kez daha düşünmenizi tavsiye ederim.


Ben burayı daha önce hiç görmedim nasıl dikkatimden kaçmış, diye düşünürken mekanın daha bir buçuk ay önce açıldığını öğreniyorum. Tazecik, tertemiz ve tam gidilesi anlayacağınız😊 Açıldıklarından kısa bir süre sonra Ramazan başladığı için düzeni tam oturtamamışlar ama genel olarak 09:00-10:00 saatlerinde açılıp 00:00 gibi kapatıyolarmış. Ramazandan sonra nasıl oluyormuş ki? Öğrenirseniz söyleyiniz!!


İftar saatine doğru yemeklerimizi beklerken bir yandan arkadaşlardan oyun oynamak gibi bir fikir geldi. Dilerseniz burada bulunan tavla ve Jenga, Tabu gibi kutu oyunları oynayabilirsiniz . Bizim yaptığımız gibi siz de eğer kalabalıksanız bu şekilde hoş vakit geçirebilirsiniz.


Sıra geldi mutfağa. Cafe Maviland misss gibi eve yemekleri yapan bir cafe. Ciddi ciddi anne eli değiyor buradaki yemeklere. Zannedersem burası bir aile işletmesi. İşletmecilerin güler yüzlülüğüne de buna bağlıyorum elbette. Sizinle ilgilenmek için ellerinden gelen çabayı gösterdikleri her hallerinden belli.

Sıranın mutfağa bir türlü gelemediğini fark ettim! O zaman yiyip içtiklerimizden söz etmeli. Birkaçımız iftar menüsü söyledik. İftar menüsü mercimek çorbası, salata, etli/tavuklu güveç, Gül Tatlısı, su, çay ve iftariyeliklerden oluşuyordu. Tatlısından tuzlusuna her yiyecek oldukça lezzetliydi. Biliyorum insana oruçluyken her şey lezzetliymiş gibi geliyor ama ben ciddiyim! Hem doyduk hem keyif aldık. Arkadaşlarımın bir kısmı Cheeseburger alırken, bir arkadaşım da mantı sipariş etti. Cafe Maviland bu arkadaşlarımdan da tam not aldı. Unutmadan, fiyatlar birçok yere göre oldukça uygundu. Özellikle iftar menüsünün fiyatını diğer mekanlar gibi abartmadıkları için çok mutlu olduğumu belirtmek isterim.




Oooo, Pamuk Şekerli Limonatayı nasıl atlarım?? Hiçbir yerde göremeyeceğiniz ilginç bir limonatadan bahsediyorum. Bildiğimiz ev yapımı limonatanın üstünde kocaman bir pamuk şekeri düşünün. Ya da düşünmenize gerek yok, sizin için fotoğrafını çoktaaan çektim bile!



Yazımı Cafe Maviland'in minik üyesi Paşa ile bitirmek istiyorum. Dilerim faydalı bir yazı olmuştur. Geri dönütlerinizi bekliyorum ve hep bekleyeceğim! 


Yorumlar

  1. Bizimle paylastigin görsellerinde kesinlik cafe çok güzel gözüküyor. Ve bahsettigin pamuk şekerli limonatayı çok merak ettim. Deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  2. Pamuk şekerli limonatayı denemek isterim :) Paşa'ya selamlar

    YanıtlaSil
  3. Sana kesinlikle her deyiminde katılıyorum. Gerçekten çok nezih harika bir yer. Pamuk şekerli limonatayı denedim ve artık vazgeçilmezlerimden. Maviland denince akla gelen ilk iki şey oranın ev mantısı ve pamukşekerli limonatası. Denemenizi şiddetle öneriyorum

    YanıtlaSil

Yorum Gönder