KAKTÜS SMOOTHIES&MORE

Kaktüse bayıldığımı bir önceki yazımda belirtmiştim. Her yerde de karşıma çıkıyor! Her türlü mağaza tasarımlarında bir şekilde kaktüslere yer verir oldu son zamanlarda. Pek tabii Ankaramızın bir mekanı da kaktüslerin büyüsüne kapılmış durumda. Öyle ki ben de namını duyduğum gibi gidilecekler listeme eklemiştim burayı. Enerji dolu bir yazı sizi bekliyor!: KAKTÜS SMOOTHIES&MORE. Yazımı okurken Spotify'da Cactus'ing çalma listemden yararlanmayı unutmayın! 


Tunalı Hilmi Caddesini birçoğumuz biliyoruz. Kaktüs Smoothies&More da yine bu caddeye çıkan sokaklardan birinde bulunuyor. Tunalı Hilmi Caddesine Kuğulu Park tarafından çıktığınızda sağ tarafınızda kalmak üzere Elizinn ve Gloria Jean's Coffee'nin ortasındaki sokak olan Bülten Sokak'ta Kaktüs Smoothies&More'u bulabilirsiniz. Sokağa girdikten sonra birazcık yukarıya yürümeniz gerekecek ve burası sağınızda kalacak.



Yaklaşık bir senedir Bülten Sokak'ta yer ediyormuş burası. Kahveciler rüzgarının estiği bu sokakta, Kaktüs Smoothies&More serinletici bir esinti rolünü oynuyor adeta. İsminden de anlayacağınız üzere burası Smoothie içerikli, yani meyveden yapılan soğuk içeceklerin hakim olduğu; küçük ve şirinlik abidesi bir mekan! 


Bolca yeşillikli bir bahçeye sahip. Çimlerin üzerine oldukça şık tahta masa ve sandalyeler atılmış. Mekanın içerisi ise elbette yeşil rengi ana tema olmak üzere fresh ve yaz mevsimini anımsatan renklerle döşenmiş.



Mekanımızla alakalı en çok üzerinde durmak istediğim kısım menü kısmı. Kaktüs Smoothies&More'da NO/1, NO/2... şeklinde isimlendirilmiş 10 çeşit Smoothie var. Genel anlamda farklı meyve ve sebzelerin karışımıyla hazırlanıyor bu içecekler. Hem de öyle karışımlar ki okurken bile insan kafasında canlandıramıyor. Ananaslar, bademler, pancarlar, muzlar, ıspanaklar... daha neler neler! 


İşte en can alıcı nokta: biz ne denedik? Böyle söylememin gerçekten bir nedeni var ki siz de birazdan şahit olacaksınız. İki arkadaşım NO/2 (72 cal) isimli Smoothie'yi denediler. İçinde portakal, elma, bal, zencefil ve limon suyu vardır. Onların içeceğinin içerisinde bol zencefil olmasına rağmen damağımda hoş bir tat bıraktı. Ben de NO/8 (56 cal) isimli marul, portakal, kivi ve stevia yaprağı(tatlandırıcı niyetine kullanılan bir ot) karışımlı bir Smoothie tercih ettim. İnanın bana ben de hala neden böyle bir şey tercih ettiğimi sorguluyorum😂 Gidip sütlü, meyveli bir içecek içsene! Ama yok, illa farklı olacak(!)

Sarıya yakın olanlar: NO/2
Yeşil olan: NO/8

Beğenip beğenmeme konusunda hala net bir karar verebilmiş değilim. Ekşi bir tadı vardı, aslında ekşi severim. Fakat 500 ml istediğimden olacak ki içeceğimin sonunu getiremedim. Ne olursa olsun yeni tatlar denemekten asla kaçınmamalı insan. Bunun da bilincinde olarak bir dahaki gitmemde olabildiğince "otsuz" Smoothieler deneyeceğim😊 Öte yandan burada yalnızca içecek olarak Smoothie bulunmadığını belirteyim. Dilerseniz çay, kahve, kutu içecekleri burada bulabilirsiniz.


Az da olsa tatlıları hakkında birtakım fikirler edinmek için küçük bir tatlı sipariş ettim. Henüz adı konmamış ama siz Enerji Topu diyebilirsiniz bence. Bunun sebebi içerisinde dinç tutucu malzemelerin olması. Tatlımız portakal, hurma ve kakaodan yapılıyormuş. Üzerine de gördüğünüz gibi hindistan cevizleri serpilmiş. Oldukça lezzetliydi. Diğer tatlıları da yine sağlıklı ve az kalorili ürünlerle hazırlanıyormuş. Bir de gidin siz deneyin, fikirlerinizi benimle paylaşın isterim!


Kaktüslü serüvenim burada biter. O marullu içecekten sonraki midem de sizlere ömür😃 Yorumlarınızı bekliyorum,,, sevgiler!

Yorumlar

  1. Yeni tatlar denemekten genelde kaçınırım fakat bu sefer tavsiyeye uyup gidip ben de bir smoothie denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Gezdiğin her yeri muhteşem bir şekilde anlatıp her türlü yorum ve eleştiriye yer veriyorsun. Bol gezmeler diliyorum! :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder